Termeni si conditii – Osteria

In cazul in care nu sunteți de acord sau nu acceptați, fără limitări sau calificări, Termenii si Condițiile de utilizare ale acestui website, vă rugăm să incetati imediat utilizarea acestuia.
Conditii generale – Definitii

Termenii utilizati in prezentul contract vor avea urmatoarele semnificatii:

Site-ului Osteria Zucca(denumit in continuare „Site-ul”), continutul acestuia, incluzand orice pagina componenta a acestuia sunt puse la dispozitie de Osteria Zucca si pot fi utilizate numai in conformitate cu conditiile de acces si utilizare precizate aici, care trebuie citite cu atentie inainte de a utiliza site-ul.

Prevederile mentionate in continuare, respectiv conditiile de utilizare a site-ului de catre orice persoana, constituie contractul (denumit in continuare „Contractul”) dintre societatea Osteria Zucca cu sediul social in Bucuresti, ………….., inmatriculata in registrul comertului sub nr…………., avand cod unic de inregistrare ………….  si orice persoana care plaseaza o comanda de unul sau mai multe produse prin intermediul site-ului site-ul, sau telefonic la unul dintre numerele disponibile pe site (denumita in continuare „Client”). Refuzul de a deveni Client in sensul acestui Contract, presupune obligatoriu incetarea imediata a utilizarii Site-ului.

Prin intermediul Site-ului, Osteria Zucca pune la dispozitia utilizatorilor de internet un serviciu prin care acestia pot comanda online sau telefonic produse prezentate pe Site si prin care produsele comandate sunt livrate la adresa furnizata de client („Serviciul”).

Produs (denumit in continuare „Produs”) inseamna orice produs alimentar care poate fi oferit spre vanzare pe site-ul nostru.

Compania Osteria Zucca colaboreaza cu restaurantule asociate (denumit in continuare „Restaurant asociat”) ce sunt reprezentate de societati comerciale care vind produse prin intermediul site-ului Galeto Delivery pentru care isi asumă responsabilitatea deplină.

Osteria Zucca isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni si conditii fara o notificare in prealabil. Termenii si conditiile modificate vor intra in vigoare in momentul publicării acesteia pe site-ul Comerciantului, fără a fi necesară îndeplinirea oricărei alte formalități. Accesând pagina Termeni și Condiții, puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.

 

II. Plasarea comenzii

Orice comandă pe care ne-o plasați este condiționată de disponibilitatea produselor la Restaurantului Asociat, disponibilitatea livratorilor și de acceptul nostru. Comanda poate fi plasată de pe Site sau prin telefon la numerele afisate pe site.

Pentru plasarea unei comenzi online după selectarea produselor din meniu, Utilizatorul va apăsa butonul „ALEGE!”, situat in dreptul fiecărui produs. Ulterior, pentru plasarea efectivă a comenzii, clientul va selecta butonul „COMANDĂ”. După plasarea comenzii, un operator va contacta clientul pentru a confirma comanda și datele acestuia si pentru a comunica timpul estimat de livrare – acesta poate varia in functie de conditiile de trafic, de conditiile meteorologice sau alte conditii care nu sunt sub controlul companiei Osteria Zucca.

La plasarea Comenzii, Clientul trebuie să furnizeze următoarele informații:

Nume
Număr de contact
Adresa de livrare

In cazul in care datele de contact comunicate la plasarea comenzii (in formularul de comanda sau telefonic) nu sunt corecte (sau Clientul nu poate fi contactat la numarul de telefon mentionat la plasarea comenzii) ne rezervam dreptul de a refuza livrarea comenzii.

Dacă livrarea produselor nu este disponibilă sau în cazul în care nu există capacitate de livrare, un operator va va înștiința printr-un apel telefonic.

Programul de lucru este intre orele 11:00 si 22:00.

Toate materialele de informare prezentate pe Site au un caracter de referință și nu reprezintă informații exacte despre proprietățile și caracteristicile Produselor, inclusiv culoarea, dimensiunea și forma. În cazul în care Clientul are neclarități cu privire la proprietățile și caracteristicile Produselor, trebuie să contacteze un operator înainte de a plasa comanda, acesta neavând dreptul să ridice obiecțiuni în legătură cu acest aspect, în măsura în care nu uzitează de această procedură prealabilă.

 

III. Preturi si modalitati de plata

Orice Contract pentru produsele comandate de pe acest site este încheiat între Client și Restaurantul asociat, iar pentru furnizarea de bunuri și servicii de pe acest site este un contract între Client și Osteria Zucca.

Toate prețurile sunt indicate pe site si sunt corecte la momentul publicarii insa avem dreptul de a le modifica în viitor și de a modifica produsele și serviciile disponibile spre vânzare pe site. În același timp, prețul pentru produsul deja comandat nu poate fi modificat.        Toate prețurile sunt în RON. TVA-ul este inclus, în afara cazului în care este indicat altfel.

Prețul total al comenzii de bunuri vor fi afișate pe site în momentul plasării comenzii. Plata trebuie să se facă integral, pentru toate bunurile expediate, iar metoda de plata trebuie selectionata la plasarea comenzii.

Modalități de plată:

Plata în numerar la primirea comenzii
Plata prin carduri bancare Visa și MasterCard la primirea comenzii

Comanda minimă este de 30 RON și nu poate fi modificată de către Osteria Zucca în funcție de adresa de livrare.

 

IV. Livrarea

Livrarea se realizeaza doar pentru comenzile ce se afla in zona de livrare indicata pe Site la pagina Conditii de livrare si este gratuita. Livram doar in anumite zone din Bucuresti, insa pentru cereri speciale ne puteți contacta la numărul de telefon destinat comenzilor de pe site. Ne rezervam dreptul de a refuza o comanda in cazul in care aceasta nu se regaseste in perimetrul afisat pe site.

Toate comenzile vor fi livrate de către un curier angajat al Osteria Zucca. Noi și restaurantele asociate vom face tot ceea ce este posibil pentru a prepara si a livra produsele în termenul precizat, cu toate acestea, insa nu vom fi răspunzători fata de Client pentru orice pierderi, datorii, costuri, daune sau cheltuieli care decurg din livrarea cu întârziere. Dacă comanda nu este livrată în timpul estimat, ne puteți contacta prin telefon sau email și noi vom depune toate eforturile în încercarea de a livra comanda cât mai repede posibil.

Timpul concret de livrare este determinat ținând cont de distanța până la adresa clientului, de situația traficului, de condițiile meteorologice și de alte circumstanțe care nu sunt sub controlul nostru și sunt comunicate de operator la primirea comenzii. Depășirea termenului de livrare poate fi cauzată de evenimente de forță majoră precum și de oricare factor enunțat mai sus.

In cazul in care se preconizeaza intarzieri fata de termenul de livrare estimat initial si agreat de Client va vom contacta telefonic pentru a va informa despre noul timp estimat de livrare. In cazul in care nu acceptati noul timp estimat de livrare, aveti posibilitatea in cadrul respectivei convorbiri telefonice de a anula comanda. Se considera ca acceptati noul timp de livrare atat in cazul in care raspundeti pozitiv la apelul nostru, cat si in cazul in care nu va putem contacta telefonic pentru comunicarea noului timp de livrare.

La momentul livrarii Clientul trebuie să asigure accesul livratorului in casa / cladire, si sa raspunda la numarul de telefon mentionat la plasarea comenzii, pentru cazurile in care livratorul nu reuseste sa gaseasca adresa exacta sau sa obtina accesul in cladire. În cazul neacceptării livrării comenzii in timpul de livrare comunicat sau in cazul in care livratorul nu reuseste sa livreze comanda din cauza instrucțiunilor inadecvate ale Clientului sau a lipsei de raspuns la apelurile livratorului, aceste comenzi vor fi considerate a fi livrate către dumneavoastră și implicit, toate riscurile și responsabilitatea în legătură cu astfel de comenzi vor fi plasate asupra dumneavoastră. Orice transport suplimentar, depozitare, asigurare sau alte costuri pe care le suportăm ca urmare a incapacității de livrare din vina Clientului vor fi in responsabilitatea Clientului, care va trebui să despagubeasca integral Osteria Zucca pentru astfel de costuri.
În cazul în care circumstanțe neprevăzute împiedică Clientul să primească Comanda, este necesar să contacteze telefonic operatorii cât mai curând posibil și să restabilească locul și timpul de livrare.

Osteria Zucca nu isi asuma niciun fel de responsabilitate privind calitatea produselor livrate si conformitatea acesteia. Restaurantul asociat raspunde pentru pentru conformitatea Produselor furnizate si pentru pastrarea in conditii legale a mancarii si a ingredientelor pe toata durata in care acestea stau in restaurant. Restaurantul raspunde pentru rezolvarea oricaror reclamatii sau probleme sesizate de Clienti in legatura cu calitatea Produselor sau cu orice alte aspecte legate de prepararea si ambalarea produselor.

Suma minimă pentru comandă este de 60 de lei in cadrul listei de cartiere si a zonelor prezentate pe site.

 

V. Protectia datelor cu caracter personal si politica de confidentialitate

Prin trimiterea datelor personale la comandarea unui produs sau înregistrarea pe site, Clientul este de acord cu prelucrarea acestora. Prin acceptarea acestor reguli, Clientul este de acord să primească mesaje de informare și publicitate de la compania Osteria Zucca sub formă de SMS, e-mailuri și alte forme de transfer de informații.

În cazul în care Utilizatorul  nu dorește prelucrarea datelor sale personale, el trebuie să contacteze  prin formularul de contact de pe Site sau prin e-mail la ………….. În acest caz, toate informațiile primite de la Client sunt șterse din baza de date.

Toate datele personale transmise prin intermediul site-ului sunt strict confidențiale si Osteria Zucca se obligă să nu dezvaluim aceste date niciunei terțe părți.

Datele cu caracter personal vor putea fi dezvăluite fără consimțământul dumneavoastră în caz de litigii / dispute privind fraudele la plata către următorii destinatari: băncile implicate în plățile online, Organismele Internaționale de Carduri și Furnizori de servicii / produse, respectiv conform Legii, către instituțiile abilitate.

Osteria Zucca garantează respectarea drepturilor prevăzute de către Legea 667/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice pentru persoana vizată, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de opoziție, dreptul de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale precum și dreptul de a se adresa justiției.

Drepturile menționate mai pot fi exercitate de către persoana vizată prin înaintarea unei solicitări/cereri întocmită în formă scrisă, datată și semnată la adresa……………sau printr-un e-mail la adresa………… De asemenea, persoana vizată poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și de poștă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea i se va face numai personal.

Osteria Zucca va comunica răspunsul în termen de 15 zile de la data primirii cererii, respectând eventuala opțiune a persoanei vizate în ceea ce privește modalitatea comunicării, conform celor statuate în paragraful precedent.

Osteria Zucca nu răspunde de atacurile având ca scop furtul sau vandalismul și care ar putea conduce la dezvăluirea sau compromiterea datelor.

Osteria Zucca nu-și asumă niciun fel de responsabilitate pentru situațiile în care utilizatorul își publică adresa sau orice alte date personale, din proprie inițiativă, într-un mesaj public, pe oricare dintre paginile site-ului.

 

VI. Limitarea raspunderii

Osteria Zucca, inclusiv orice angajat, director sau administrator al acestora, nu vor fi raspunzatori pentru nici o pierdere directa, indirecta sau aferenta si pentru nici un fel de prejudicii (incluzand, fara a se limita la: pierderea afacerii sau oportunitatii, pierderea de date, venituri sau profituri de orice fel) decurgand din sau in legatura cu utilizarea GaletoDelivery.

Utilizatorii inteleg si accepta ca Osteria Zucca este absolvit de orice raspundere in eventualitatea producerii oricarei opriri, intreruperi, ingreunari, disfunctionalitati sau erori in functionarea Site-ului, in situatia unei erori tehnice de orice fel sau oricaror erori in furnizarea Serviciului, precum si in orice situatie in care nu ar dovedi cert ca orice erori sau probleme de natura tehnica din cele mentionate mai sus se datoreaza in mod direct si exclusiv culpei grave a Osteria Zucca.

Prin acceptarea acestor termeni si conditii de utilizare, dumneavoastră sunteți de acord să ne scutiți de orice răspundere care rezultă din din utilizarea oricăreri terțe părți a website-ului sau din consumul alimentelor sau băuturilor ale unui restaurant asociat.

Nu raspundem pentru orice eșec sau întârziere în executarea serviciilor sau furnizarea produselor în cazul în care apar probleme ca urmare a oricărui act sau omisiune, care este în afara controlului nostru, precum evenimente inevitabile sau acțiuni ale părților terțe.

In cazurile de forta majora, Osteria Zucca este exonerat total de raspundere. Cazurile de forta majora includ, dar nu se limiteaza la acestea: erori de functionare ale echipamentului tehnic al          Furnizorului, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, atacurile informatice de orice fel si interferarea cu programe informatice malitioase, accesul neautorizat in sistemele Site-ului, erorile de operare, greva etc.

 

VII. Drepturi de autor, proprietatea intelectuala

Aceste conditii de utilizare sunt protejate de legile privind dreptul de autor si nu pot fi utilizate de alte persoane sau entitati de orice fel, prin modificare sau copiere, fara acordul prealabil si scris al autorului.

Osteria Zucca isi pastreaza toate drepturile de proprietate intelectuala cu privire la continutul publicat/furnizat prin intermediul Site-ului  (texte, imagini, etc.).