Politica de retur – Osteria

Preparatele culinare prezentate pe website sunt cu titlu orientativ, iar anumite caracteristici pot diferi fată de imagini.

Osteria Zucca poate publica pe website produse/promotii practicate de catre aceasta intr-un anumit interval de timp si in limita stocului disponibil.

Astfel, Osteria Zucca isi asuma dreptul de a nu onora anumite comenzi, in cazul in care produsele respective nu mai fac parte din oferta curenta.

In cazul in care un produs comandat de catre utilizator/cumparator nu poate fi livrat de catre Osteria Zucca, acesta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul clientului contravaloarea comenzii.

Osteria Zucca raspunde pentru rezolvarea reclamatiilor sau problemelor sesizate de clienti în legatura cu calitatea produselor, cu livrarea acestora sau in legatura cu orice alte aspecte legate de prepararea, vanzarea si livrarea produselor, dupa preluarea comenzii transmise prin intermediul platformelor online.

In cazul in care, in urma verificarii, se dovedeste ca produsele nu respecta cerintele mentionate de catre client in formularul de comanda, produsele se inlocuiesc.

Conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de returnare:

  • produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
  • produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  • produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Produsele se returneaza in ambalajul original;

In cazul în care nu se respecta conditiile de retur, FURNIZORUL nu va accepta returul.

Formular de retur

Aceste dispozitii se aplica conform O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar FURNIZORUL are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.